Kontaktujte mě :575-970-421

Hej moc vám děkuji. :o)

.: Pardónek...:oD :.

31. března 2009 v 13:46 | AxieS & BadieS |  ¤Aktualitky blogu¤
.: Promiňte mi, že jsem tady včera přidala jen hloupý článek >> Rychle a tajně << ale měla jsem nabitý den..:oD Páč ve škole, bylo samozřejmě učení, pak jsme šly ke Kláruš domů, pak k nám, já jsem se naobědvala, u nich jsme si udělaly úkoly, a šly jsme ven. :oD Hrály jsme vybíjenou, a potom v 17:00 jsme šly za jedním klukem, tak jsme u něho seděli před barákem, a kecali...:oD Nu, pak jsme došly opět ke Kláruš, daly jsme si u nich palačinky :oD . A teď >> Chtěly jsme jít ještě k nám si zaházet, a nebudu rozebírat,( Klárča utekla mamce, :oD Uplně drsný. Ona si dávala boty, a teď jí její mamka chytla za ruku, s tím, že půjde domů. Ona se jí vytrhla a odcupitala přímo vpřed po schodech, div nespadla...:oD) Já ještě na její mamku, nashledanou... xD To bylo dost... No, a teď sedíme u nás, a smějeme se tomu.. Dneska jsme se celá třída na 3. hodinu šli podívat do takové, no, velké, no :oD eeehmm místnosti, kde byla váha a měřítko..:oD No, tak jsme se všichni vážili, a já vážím...:oD 45,5 kg, (HRŮZA) a měřím 151,1 cm. :oD Drsný číslo, no... A zítra jedeme na vybíjenou do Krnova, ale myslím, že nemáme šanci, proti nim i Rýmařovu..:o( A teď poslední hodinu, řekla ta nejlepší z nás, že nejede.. Myslím tím Kajush a Dynush .. Strašnýý.. Co budeme bez ní dělat? Vždyť je nej, a jedna holka, Machalíčková, s prominutím velká pí**, dává hrozný rány, a ještě se tomu smějte. Klára měla kvůli tomu malý otřes mozku.. A trapně rozehrává...:oD Noo.. Už moc kecám, tak asi půjdu, no... Ještě dám fotky ze včerejška, z procházky, a dnes tady už nebudu.. Tak papa..:o) :.

.: Rychle a tajně..:-D :.

30. března 2009 v 8:18 | AxieS & BadieS |  ¤Aktualitky blogu¤
.: Hej, rychle tady písnu, páč máme AJ, a já se nudím.. Jsem tady tajně, tak mě nepráskněte..:-D Radši jdu, pa..:-D :.

.: Tak ahóóój.. :o) :.

29. března 2009 v 18:44 | AxieS & BadieS |  ¤Aktualitky blogu¤
.: Tak, já už půjdu z počítače. :o) Dneska jsem byla opět s Badďuchou. :o) Teď se ale jdu učit, na test... Jak já to nesnáším. No, zítra příjdu teda ale nevím v kolik. Kolem večera. A ještě vás chci poprosit, o malou věc. Hlásněte prosím pro mě

Tam ↑
Jsem tam jako Baddy. :o)
Moc, moc děkuji za každý hlas ! :o) Ahůjky! :.

.: Prooosím, hlásni pro Baddyho! :.

29. března 2009 v 13:27 | AxieS & BadieS |  ¤POTŘEBUJI HLASY!¤
.: Sbénečka, návštěvníci, prosím vás o hlásek ! Jedinný hlásek, na adrese >> TADY ! << Jsem tam s Baddym, takže hlasujte pro Baddyho. :o) Moc děkuji za každý hlas! Je to ale důležité! :.

.: Fotendy hafojdů >> Irský vlkodav :.

29. března 2009 v 13:16 | AxieS & BadieS |  ¤Fotogalerie psů¤
.: Klik na CČ :. NEKOPÍRUJ OBRÁZKY! PRACNĚ JSEM JE SEHNALA, ULOŽILA, ZMENŠILA, A DALA NA BLOG! PROSTĚ NEKOPÍRUJ ANI SE ZDROJEM,ANI BEZ.

.: Bikejorking >> Fotky z 28.Března 09 Aneb: Už nemůžu :.

29. března 2009 v 12:43 | AxieS & BadieS |  ¤Zajímavosti ze světa lidí a psů¤
.: Když bylo po obědě, odhodlala jsem se sebrat, a jít s Baddym na kolo. :o) Táta mi musel ještě zvednout sedátko, i řidítka, ale bylo to za chvilinku. :o) Vyrazili jsme. Měla jsem foťák, pití, Baddyho, kolo, přetahovátko, i nějakou dobrůtku. :o) Jeli jsme kole hřbitovní, na kopec, kde vůbec nejezdí auta. Když jsem kopec vyjela, Baddy samozřejmě hrabal myšky, a já v dálce uviděla nějaké lidi. Bylo to štěně Zlaťáka, a hned mi blýsklo před očima! Charlie! Baddyho jsem si zavolala, a dala na vodítko. Pak jsem zjistila, že to byla Kiki s jejím strejdou a Charlím. :o) Začali se kamarádsky čichat, když v tom si Charlie chtěla začít hrát, a v momentě se vodítkama připletli k sobě. Tak Baddymu se to nelíbilo, a začal vrčet. Rychle jsme je odmotali, aby si nic neudělali. A jeli jsme dál.:o) Pak, když nebyl Baddy v dohledu, tak jsem se otočila, a najednou jsem se ocitla.. No, ve velikééé kaluži. Zastavilo mi kolo v bahně, přesně v půlce, a já rychle zvažovala co udělat. Najednou se mi kolo začalo kymácet, a já spadla tak tak na nohy, v momentě jsem měla v botech potopu. Ale co se dalo dělat. :oD Jeli jsme zpátky, z kopce, a Baddy mě skoro nestíhal. :oD Až dole, kde byli slepice, jsem si ho musela zavolat, aby jim nedal do frňáku. Zavolala, bez vodítka, a on se snad stal zázrak. Baddy šel přesně vedle kola, a na slepice prděl. Bylo to skvělý. Až jsme jeli domů, tak tam zahlédl kočku, a rozběhl se za ní. :oD Já jen viděla, že jí skoro měl, a ona udělala salto, a zdrhla pryč. :oD Pak přišel zamnou, a šel furt u kola. :o) ( Fotky ) ↓ :.

.: Fotky z procházky >> 28.Března 09 - Psí sousedi :.

29. března 2009 v 12:24 | AxieS & BadieS |  ¤Zajímavosti ze světa lidí a psů¤
.: Tak před chvílí, jsem došla z hodinové prochajdy s Baddym. :o) Byli jsme chvíli na bajačce, a pak jsme šli kolem naší ulice, fotit nějaké pejsky. Tudíž psí sousedy. :o) Dnes je ještě hezké počasí, tak po obědě si s Baddym vyrazíme na kolo. Tzn. Bikejorking. :o) Už se moc těším. Tak a teď fotky! :o) ↓A když jsem včera dávala článek, že přidám fotky psích sousedů, hned se jedna osoba opičí. To je strašný, ale když nemůže vymyslet nic svého, co potom.. ↓

.: Dobrou noc. :o) :.

28. března 2009 v 22:06 | AxieS & BadieS |  ¤Aktualitky blogu¤
.: Tak zase zdravím. Udělala jsem newko dess, a teď jsem si sedla ke kompíku, a díváme se se sestrou na filmík.:o) Je to Ošklivka a Kráska. :oD No, jinak dneska jsem moc nestihla dát fotky na blog, a přidat článek, ale zítra to bude. No asi po obědě, kolem půl druhé, jsme jeli s Baddím na to kolo. Co bylo dál ( pro mě to bylo úžasný :oD) bude až zítra. :o) No, pak kolem 16 hodin jsme šli opět na kolo, a projeli jsme 3x naší ulici, Baddouš byl tak zadýchanej, že mě sotva doháněl, a pak jsem po cestě sjela k rybníku, tak se napil. :o) No, a před chvílí jsme byli ještě na 15 minut ven,aby se ještě vyvenčil. :o) Takže, dnes už tady nebudu, ale zítra příjdu,a napíšu článek. :o) Bude to o tom, jak jsme byli na kole, a mám fotky našich psích sousedů. :oD Tak se těšte, páá..:o) :.

.: Fotenky psíků >> Čivava :.

28. března 2009 v 18:48 | AxieS & BadieS
.: Nekopíruj ani se zdrojem, ani bez!! Obrázky jsem si sehnala sama!! Nebudou kopírovat ani SBéčka, prosím! Dávám si s tím práci, najít to, uložit, zmenšit, dát na blog, atd.. PROSTĚ NEKOPÍROVAT! :.

.: Newík dess.. :o) :.

28. března 2009 v 18:11 | AxieS & BadieS |  ¤Moje výtvory¤
Tak tohle je prostě nový design. :oD Jak se vám líbí? Mě se líbí. :o)

.: Fotky štěňátek :.

28. března 2009 v 13:49 | AxieS & BadieS

.: Info na dnešní den :.

28. března 2009 v 12:29 | AxieS & BadieS |  ¤Aktualitky blogu¤
.: Ahůůj..:o) Tak konečně jsem se sem dostala. :o) Dnes, tedy po obědě půjdu s Baddym na to kolo, a už jsem dala do PC i fotky z dnešní normální procházky. :o) Na kolo se už moc těším. No, asi ještě přidám nějaké obrázky, a tak.. :o) Takže dneska ještě k večeru příjdu,a dám fotky z kola, atd.. Pojedeme možná tak 3-4 kilásky..:o) Tak ahůjky..:o) :oD :.

.: Tak já jdu. :o) Zatím ahoj, a zase zítra večer! :.

27. března 2009 v 20:58 | AxieS & BadieS |  ¤Aktualitky blogu¤
.: Tak já už balím, no. :o) Je na čase se jít umýt, kouknout na TV, a pak spát. :o) Zítra si nafouknu kolo, a pojedu s Baddym někam.. Daleko..:o) Taková " menší " procházka. :o) Má být hezky, tak toho využiju a dám i fotečky. :o) Dnes prší, je docela ještě zima, břečka. No prostě nic moc počasí. Bude se dobře spát. :o) Možná tady ještě chvíli budu, ale nevím , jestli přidávat. Ale asi ne. :o) Tak se mějte krásně, zítra dojdu i s fotkama ( možná) jestli se moje výprava uskuteční. :oD Tak bon jour! :oD :.

.: Design pro Naďu :.

27. března 2009 v 20:31 | AxieS & BadieS |  ¤Moje výtvory¤
.: Ahoj, Naďo. Tak konečně jsem Ti udělala ten design s Bernskýma..:o) Doufám, že se bude líbit.:o) Tak, tady je. ↓ :.

.: Opět hafani.. >> Labíci :.

27. března 2009 v 20:03 | AxieS & BadieS
.: Počet >>10 fotek :.

.: Obrázenky Hafušíískůů :-* :.

27. března 2009 v 19:50 | AxieS & BadieS
.: Počet >> 2
Rasy >> Labradorský retrívr & Whippet ( Je to krásné )